CO POMOŻE NA OPADAJĄCE POWIEKI

Co pomoże na opadające powieki

CO POMOŻE NA OPADAJĄCE POWIEKI

Opadająca powieka ogranicza pole widzenia, a pacjent zaczyna obracać głowę w bok lub ją odchylać, by lepiej widzieć. Opadająca powieka nie wygląda estetycznie, stając się źródłem kompleksów pacjenta. Problem może dotyczyć ludzi w różnym wieku. Co pomoże na opadające powieki? Skutecznym remedium na opadającą powiekę jest zabieg plazmą medyczną, zapewniający lifting powiek, który można wykonać w klinice medycyny estetycznej Kaczyńscy Clinic.

Opadająca powieka – definicja i przyczyny

O opadającej powiece możemy mówić, gdy zasłania ona co najmniej 2 milimetry tęczówki oka. Prowadzą one nie tylko do mało estetycznego wyglądu, ale i ograniczenia pola widzenia, utrudniając codzienne funkcjonowanie. Przyczyny to m.in. starzenie się organizmu i zmniejszona produkcja kolagenu oraz elastyny. Prowadzi to do utraty jędrności skóry oraz jej wiotczenia. Inne przyczyny to uwarunkowania genetyczne, palenie papierosów, osłabienie mięśni, porażenie mięśni (ptoza), uszkodzenie nerwu w okolicy oka.

Objawy

Opadająca powieka ma postać fałdu skóry na górnej powiece, co stwarza efekt na wpół otwartego oka. Powodem tego jest nadmiar luźnej skóry na górnej powiece, cechujący się wiotkością. Przypadłość może dotyczyć jednego oka lub być obecna na obu.

Co pomoże na opadające powieki – poznaj plazmę medyczną

Plazma medyczna to rewolucyjny zabieg, pozwalający pozbyć się nadmiaru skóry na  powiekach, wykonywany w klinice medycyny estetycznej. Dzięki wykorzystaniu technologii F-DBD i tworząc w wyniku jonizacji tlenu i azotu plazmy, możemy zredukować opadanie powiek z dużą skutecznością. Zabieg cechuje się ogromną precyzją oraz prowadzi do uniesienia i korekcji powiek, skutecznego liftingu okolicy oka, likwidacji zmarszczek etc.

Przebieg zabiegu

Lekarz medycyny estetycznej znieczula pacjenta za pomocą kremu znieczulającego, co zapewnia mniejszą bolesność i większy komfort podczas zabiegu w klinice medycyny estetycznej. Lekarz  kieruje kontrolowaną wiązkę plazmy pomiędzy skórą pacjenta a urządzeniem. Podczas opadająca powieka zabieg wiązka wywołuje odparowanie i napięcie skóry, a lekarz wykonuje wiele niedużych punktów w obszarze zabiegowym. Prowadzi to do m.in. uszkodzenia warstwy skóry właściwej, co wywołuje regenerację skóry. Opadająca powieka zabieg i lifting powiek nie wywołuje stanu zapalnego otaczających tkanek. Po zabiegu plazmą medyczną pacjent będzie miał strupki, które powinny zniknąć w ciągu 3-5 dni. Może wystąpić także  obrzęk okolicy poddanej zabiegowi.

Wskazania do zabiegu

Zabieg plazmą medyczną do liftingu powiek wykonuje się w przypadku opadających powiek, konieczności przeprowadzenia liftingu oka. Urządzenie ma też inne zastosowanie zabiegowe. Wykorzystuje się je do leczenia blizn, zmian trądzikowych, zapalenia skóry czy do szybszego gojenia się ran.

• Ciąża
      • Choroby nowotworowe
      • Aktywne choroby autoimmunologiczne
      • Choroby zapalne skóry bakteryjne i wirusowe
      • Choroby zaburzające proces gojenia (np. niewyrównana cukrzyca)

Przeczytaj o innych zabiegach na opadanie powiek: laser frakcyjny CO2 i laser erbowo-yagowy z technologią P.L.E.A.S.E.

Data aktualizacji: 02.07.2023