PEPTYDOWA
TERAPIA WŁOSÓW

PEPTYDOWA TERAPIA WŁOSÓW TO INNOWACYJNY ZABIEG HAMUJĄCY WYPADANIE WŁOSÓW I PRZYSPIESZAJĄCY ICH ODROST POPRZEZ POBUDZENIE KRĄŻENIA I REWITALIZACJĘ MIESZKÓW WŁOSOWYCH.

Dbasz o siebie i zależy Ci na doskonałym wyglądzie. Widzisz jednak, że Twoje włosy zaczynają wypadać. Coraz częściej wypadanie włosów dotyczy osób młodych, nawet przed 30 rokiem życia. Jest wiele przyczyn, które mogą prowadzić do tak wczesnego występowania tego poważnego problemu estetycznego.

Mamy na to rozwiązanie – Peptydowa terapia włosów

Na skróty:

DLA KOGO?

Peptydowa terapia włosów przeznaczona jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. To terapia zarówno w przypadku łysienia androgenowego, ale także spowodowanego stresem, złą dietą, częstym farbowaniem lub też niewłaściwą pielęgnacją włosów i skóry głowy.

JAK DZIAŁA PRODUKT

Unikalna formuła 7 peptydów i kwasu hialuronowego pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy, a także odżywia mieszki włosowe. Innowacyjność zabiegu to także opatentowana technologia przedłużonego uwalniania i wnikania substancji aktywnych – minimalna dawka skoncentrowanego preparatu jeszcze przez dwa tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i penetrację składników aktywnych.

Już pierwszy zabieg zatrzymuje wypadanie włosów. Natomiast kolejne zabiegi pobudzają krążenie i rewitalizują mieszki włosowe przyspieszając odrost włosów.

EFEKTY

• powstrzymanie wypadania włosów
• pobudzenie krążenia krwi w skórze głowy
• przyspieszony odrost włosów
• pogrubione i zagęszczone włosy
• rewitalizacja mieszków włosowych
• wzmocnienie włosów przed i po przeszczepie

PRZEBIEG ZABIEGU

Zabieg nie wymaga specjalnego przygotowania, jedynie dzień przed zabiegiem i po zabiegu nie wskazane jest picie alkoholu. Zabieg nie wymaga znieczulenia, jest praktycznie bezbolesny, ponieważ w przeciwieństwie do mezoterapii innymi preparatami nie wymaga tak wielu nakłuć. Zabieg polega na wykonaniu serii wkłuć w skórę głowy w powierzchniowe warstwy skóry właściwej. Lekarz podaje niewielką ilość preparatu, dzięki czemu nie jest tak odczuwalny dla skóry głowy.

Leczenie wypadania włosów – terapia trwa 2 miesiące i wymaga 4 sesji w odstępach co 2 tygodnie. Dla podtrzymania efektu zaleca się zabieg przypominający po 6 miesiącach.

WSKAZANIA

• alopecja (łysienie) – zarówno u kobiet, jak i mężczyzn
  • cienkie, przerzedzone włosy
  • transplantacja włosów
  • osłabione włosy

PRZECIWWSKAZANIA

• Kobiety w ciąży i karmiące
  • Osoby poniżej 18 r. ż.
  • Zmiany skórne
  • Choroby skóry
  • Infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami
  • Przyjmowanie leków immunosupresyjnych
  • Terapia sterydowa
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Niewyrównana cukrzyca
  • Choroby reumatyczne
  • Powtarzające się anginy i zapalenie wsierdzia

Poznaj inne sprawdzone metody leczenia wypadania włosów.

Umów się na zabieg Peptydowa terapia włosów

Zabiegi wykonuje dr Krzysztof Kaczyński

Data aktualizacji: 25.06.2023