Czy fibryna bogatopłytkowa jest dobra pod oczy?

Czy fibryna bogatopłytkowa jest dobra pod oczy

Czy fibryna bogatopłytkowa jest dobra pod oczy?

Fibryna bogatopłytkowa pod oczy to doskonała propozycja dla osób szukających naturalnych i bezpiecznych rozwiązań jakie oferuje medycyna estetyczna. Fibryna bogatopłytkowa jest dobra pod oczy, gdyż pomaga zmniejszyć widoczność cieni pod oczami, a także skutecznie ujędrnia skórę w tym miejscu. W klinika medycyny estetycznej Warszawa możesz skorzystać z zabiegu fibryną bogatopłytkową.

Czy fibryna bogatopłytkowa jest dobra pod oczy

Co to jest fibryna bogatopłytkowa?

Fibryna bogatopłytkowa, podobnie jak osocze, jest materiałem pobranym od pacjenta z jego krwi. Jest to preparat autologiczny, bezpieczny, zmniejszający ryzyko powikłań i alergii praktycznie do zera. Od osocza fibryna różni się usieciowioną, trójwymiarową strukturą.

Fibryna bogatopłytkowa jest bogatym źródłem komórek macierzystych i czynników wzrostu odpowiedzialnych za powstawanie nowych tkanek. W wyniku koagulacji tworzy pod skórą strukturę białkową, która uwalnia stopniowo czynniki wzrostu. Proces jest rozłożony w czasie, ale w efekcie fibryna działa jak wypełniacz ubytków i wpływa na poprawę gęstości skóry.

Jak wygląda zabieg fibryną bogatopłytkową?

Przebieg zabiegu fibryną bogatopłytkową pod oczy, w gabinet medycyny estetycznej Warszawa, można podzielić na dwa etapy. Pierwszy, kiedy lekarz pobiera od pacjenta krew i w specjalnej wirówce separuje fibrynę. Drugi to podanie fibryny cienką igłą lub kaniulą w okolicę oka. Jeśli regeneracja dotyczy pogłębionej doliny łez, lekarz fibrynę podaje w jeden punkt. Proces, w którym fibryna stymuluje fibroblasty do produkcji kolagenu strukturalnego i elastycznego trwa ok. 3-6 mcy, ale efekty wizualne są doskonałe i mogą utrzymywać się przez wiele miesięcy.

Jak wygląda skóra pod oczami po zabiegu fibryną bogatopłytkową?

Bezpośrednio po mezoterapii fibryną może być widoczny delikatny obrzęk i zaczerwienienie oraz drobne siniaczki. Objawy te znikają zazwyczaj w ciągu jednego, dwóch dni. Pacjent po zabiegu w gabinecie medycyny estetycznej Warszawa nie wymaga też żadnej specjalnej rekonwalescencji po zabiegu mezoterapii igłowej z udziałem fibryny.  W efekcie podania fibryny bogatopłytkowej pod oczy, skóra się zagęszcza, zwiększa się jej elastyczność i napięcie dolnej powieki, znikają cienie i zasinienia oraz dolina łez, a tendencja do obrzęków wyraźnie się zmniejsza. Fibryna bogatopłytkowa pomaga też w redukcji zmarszczek czy korekcie powiek.

Fibryna bogatopłytkowa pod oczy – zapraszamy na zabieg do naszej kliniki.

Przeciwwskazania do mezoterapii fibryną

Jak każdy zabieg medycyny estetycznej, podanie fibryny pod oczy wymaga konsultacji lekarskiej. Przeciwwskazaniem do zabiegu jest ciąża i karmienie piersią, a także różnorodne schorzenia, zwłaszcza choroby przewlekłe oraz te o ciężkim przebiegu jak m.in. cukrzyca, ciężkie przewlekłe choroby układu krążenia, czynne stany zapalne czy aktywne choroby nowotworowe.

Przeczytaj także Jakie zabiegi są najczęściej wykonywane w klinice medycyny estetycznej?

Data aktualizacji: 17.10.2022