TERAPIA ZWYRODNIEŃ
STAWÓW KOLANOWYCH

Terapia zwyrodnień stawów kolanowych

Remedium na schorzenia stawów kolanowych

Choroba zwyrodnieniowa stawów dotyczy stawów kolanowych i objawia się ich usztywnieniem oraz stanami zapalnymi. Początkowo obejmuje chrząstkę stawową, a później kości i tkanki miękkie. W toku rozwijania się choroby pacjent odczuwa stały ból i ograniczenie ruchomości. Konsekwencją choroby zwyrodnieniowej może być inwalidztwo, dlatego niezbędne jest wczesne podjęcie leczenia. Dzięki prawidłowo wdrożonemu leczeniu z udziałem terapii kwasem hialuronowym można zmniejszyć lub zlikwidować objawy bólowe choroby zwyrodnieniowej, zapobiec wystąpieniu procesów zapalnych i przedłużyć okres utrzymania stawów kolanowych w pełnej kondycji.

Zastrzyki z kwasem hialuronowym w kolano na schorzenia stawów kolanowych

W łagodzeniu objawów choroby zwyrodnieniowej stawów stosujemy innowacyjny preparat zawierający stabilizowane kompleksy hybrydowe kwasu hialuronowego, innowacyjną formułę hybrydy kwasu hialuronowego o wysokiej koncentracji 3,2% (64 mg w 2 ml) do uzupełnienia zawartości mazi stawowej. Podanie kwasu hialuronowego do stawu ma za zadanie odtworzenie prawidłowych funkcji mazi stawowej i chrząstki.

PRP – osocze bogatopłytkowe

PRP – osocze bogatopłytkowe jest to małoinwazyjna i skuteczna metoda stosowana w leczeniu uszkodzeń narządu ruchu. Osocze bogatopłytkowe (PRP) jest preparatem pozyskiwanym z krwi autologicznej (własnej pacjenta). PRP stosuje się w medycynie estetycznej, sportowej i innych dziedzinach medycyny. Osocze bogatopłytkowe PRP jest skutecznym remedium na uszkodzenia narządu ruchu i chorobę zwyrodnieniową stawów. Najlepsze efekty przynosi w początkowym stadium choroby. Efektem działania osocza bogatopłytkowego jest poprawa funkcjonowania stawu i zmniejszenie dolegliwości bólowych u pacjenta.

WSKAZANIA – OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE PRP

• zmiany zwyrodnieniowe stawu kolanowego I i II stopnia,
  • zmiany przeciążeniowo-degeneracyjne ścięgien, więzadeł,
  • przewlekłe zapalenie i ból stawów

Komórki macierzyste

Kolejnym zabiegiem na chorobę zwyrodnieniową stawów są komórki macierzyste. Komórki macierzyste są szeroko wykorzystywane w medycynie estetycznej do leczenia wielu dolegliwości. Posiadają niemal nieograniczoną zdolność do podziału, regenerują tkanki każdego typu oraz potrafią rozpoznawać uszkodzone komórki i miejsca zapalne.

Dzięki wprowadzeniu do stawu kolanowego komórek macierzystych możemy osiągnąć pożądany efekt terapeutyczny w postaci działania regeneracyjnego, przeciwzapalnego i przeciwbólowego. Zabieg prowadzi do przyspieszenia gojenia uszkodzeń, zmniejszając konieczność stosowania leków.

WSKAZANIA

• zmiany zwyrodnieniowe stawów, najczęściej kolanowego od I do IV stadium,
  • przewlekłe uszkodzenia chrząstki stawowej stawu kolanowego,
  • przewlekłe zapalenie błony maziowej oraz ból stawów,
  • bóle stawu kolanowego, funkcjonalne ograniczenie ruchomości.
Umów się na terapię zwyrodnień stawów kolanowych w Kaczyńscy Clinic, Warszawa Białołęka

Zabiegi wykonuje dr Jacek Korzeniowski

jak usunąć kaszaki