Regulamin sprzedaży usług

REGULAMIN SPRZEDAŻY USŁUG

Postanowienia wstępne

 

  1. Sprzedawcą jest:
    a. Nazwa firmy: Klinika Kaczyńscy Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
    b. Adres firmy: ul. Aluzyjnej 1A, 03-149 Warszawa
    c. NIP: 5242887937
  2. Ze sprzedawcą można kontaktować się:
    a. pod adresem email: recepcja@kaczynscyclinic.pl
    b. pod adresem: ul. Aluzyjnej 1A, 03-149 Warszawa
  3. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze Sprzedawcą umów na odległość – sprzedaży wybranych usług w cenach specjalnych. Regulamin określa w szczególności prawa i obowiązki Stron, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  4. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).
  5. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem serwisu internetowego, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie treści Regulaminu.

 

§1.

 

Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna (w tym również Konsument), która ukończyła co najmniej 16 rok życia, przy czym w przypadku nie osiągnięcia pełnoletności, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Sprzedawca – Podmiot sprzedający możliwość skorzystania z usługi w obiekcie usługowym. Dane rejestrowe i kontaktowe do Sprzedawcy widoczne są w Panelu sprzedaży, tuż pod przyciskiem finalizacji zamówienia.
  4. Oferta specjalna – potwierdzenie zawarcia umowy na skorzystanie z usługi (np. usługa medyczna, kosmetologiczna itd.) zawartej ze Sprzedawcą, w określonym lub do określonego w Ofercie specjalnej terminie, w godzinach i datach otwarcia podmiotu leczniczego i o ile jest to wyraźnie wskazane podczas zakupu i w Ofercie specjalnej, po uprzedniej rezerwacji terminu. W przypadku braku informacji w Ofercie specjalnej dotyczącej liczby osób, jakie mogą jednorazowo skorzystać z usług, Oferta specjalna upoważnia do skorzystania z usług przez jedną osobę.
  5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy na odległość za pośrednictwem Panelu sprzedaży, określające rodzaj i liczbę Ofert specjalnych.
  6. System płatności online – Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013.
  7. Panel sprzedaży – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na odległość ze Sprzedawcą, znajdujących się w serwisie internetowym Sprzedawcy.

 

§2.

 

Informacje ogólne wskazujące sposób skorzystania z oferty

  1. Sprzedawca świadczy stacjonarne usługi medyczne w podmiocie leczniczym w oparciu o Regulamin Świadczenia Usług oraz Cennik dostępny na stronie www Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca z wykorzystaniem sklepu internetowego oferuje swoje wybrane usługi w cenach specjalnych (np. w związku z wykonaniem usługi w określonej porze dnia lub określonym dniu tygodnia) zwane Ofertami specjalnymi.
  3. Oferta specjalna obejmuje usługę medyczną wykonaną w siedzibie Sprzedawcy i składającą się z:
    a. oceny wskazań oraz wykluczenia przeciwskazań do wykonania zakupionej usługi medycznej;
    b. przekazania informacji o przebiegu zabiegu oraz o postępowaniu pozabiegowym;
    c. podpisania świadomej zgody na zabieg;
    d. wykonania usługi medycznej z należytą starannością.
  4. Oferta specjalna może zawierać jeden zabieg lub pakiet zabiegów.
  5. Oferta specjalna nie obejmuje konsultacji lekarskiej niezwiązanej z zakupioną usługą a wybrane oferty specjalne mogą nie obejmować znieczulenia. W przypadku, gdy Klient będzie oczekiwał wykonania znieczulenia lub dodatkowej konsultacji, usługa taka będzie dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem Sprzedawcy.
  6. Klient korzystając z Oferty specjalnej jednocześnie potwierdza, że otrzymał informację od Sprzedawcy, że efekty wykonanego zabiegu mogą się różnić w zależności od stanu skóry, wieku i trybu życia oraz żę dla uzyskania optymalnych rezultatów niezbędne jest wykonanie serii zabiegów.
  7. Oferty specjalne są ograniczone w czasie. Klient korzystający z Oferty specjalnej na jeden zabieg jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że w przypadku chęci wykonania serii zabiegów, przy braku w danym okresie Oferty specjalnej na dany zabieg, usługa wykonania kolejnych zabiegów będzie w cenie zgodnej z Cennikiem Sprzedawcy. Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności produktów/usług oferowanych w Ofertach specjalnych.
  8. Klient korzystający z Oferty Specjalnej w dniu zabiegu – z pominięciem procedury opisanej w par. 6 – może zmienić rodzaj zabiegu na każdy inny znajdujący się w ofercie Sprzedawcy pod warunkiem dopłaty różnicy w cenie zabiegu do ceny podanej w Cenniku lub może wybrać inną Ofertę specjalną o ile jest ona dostępna w sklepie internetowym w dniu zabiegu. W przypadku ceny wyższej nowej Oferty specjalnej, Klient zobowiązuje się do dopłaty różnicy. W przypadku, gdy cena nowej Oferty specjalnej będzie niższa, różnica w cenie nie będzie zwracana przez Sprzedawcę, na co Klient wyraża zgodę.
  9. Klient w celu wykonania zabiegu w cenie Oferty specjalnej rezerwuje termin wizyty telefonicznie pod nr +48 600 380 741 lub mailem recepcja@kaczynscyclinic.pl. Ze względu na możliwość ograniczonej ilości wolnych terminów, Klient przyjmuje do wiadomości, że realizacja zabiegów zakupionych w Ofercie specjalnej będzie możliwa w terminie 7-14 dni od dnia zakupu a zabiegi wykonywane będą w godzinach pracy kliniki. Wcześniejsze wykonanie zabiegu będzie uzależnione od dostępności wolnych terminów. W przypadku nie stawienia się na zabieg w umówionym terminie lub odwołania/przełożenia wizyty w terminie krótszym niż 48 godzin od terminu umówionej wizyty, Klient będzie zobowiązany zapłacić opłatę rezerwacyjną w kwocie 50 PLN za wyznaczenie nowego terminu wizyty.

 

§3.

 

Rodzaje, zakres i warunki świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca świadczy następującą usługi za pomocą Panelu sprzedaży:
    ● usługa umożliwiająca zapoznanie się z ofertą Sprzedawcy,
    ● usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez klienta Oferty specjalnej,
    ● usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mailowy Oferty specjalnej.
  2. Wymagania techniczne dotyczące korzystania z usług dostępnych poprzez Panel sprzedaży, są następujące: połączenie z siecią Internet; przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia Klienta dokumentów hipertekstowych udostępnionych w sieci Internet z włączoną obsługa języka Java Script: Google Chrome / Google Chrome Mobile w wersji 63 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 52 lub nowszej, Opera w wersji 58 lub nowszej i Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej lub lub innej przeglądarki kompatybilnej; posiadanie aktualnego, czynnego prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

§4.

Zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Rozpoczęcie przez Klienta korzystania z usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dostępnych poprzez Panel sprzedaży bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. W przypadku zakończenia przez Klienta korzystania z usług udostępnionych przy pomocy Panelu sprzedaży, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń z chwilą opuszczenia Panelu sprzedaży, z wyłączeniem usługi przesłania na adres email Oferty specjalnej, która zostaje zakończona po przesłaniu Oferty specjalnej na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  2. Możliwość korzystania z usług: usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez Klienta Oferty specjalnej, usługa przestania na podany przez Klienta adres e-mail Oferty specjalnej, uzależniona jest od złożenia zamówienia na Ofertę specjalną, zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 4.
  3. Usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mail Oferty specjalnej następuje po zawarciu umowy sprzedaży Oferty specjalnej. Usługę umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie Oferty specjalnej Klient może rozpocząć i zakończyć w każdej chwili. Możliwość korzystania z bezpłatnej usługi: usługa umożliwiająca zapoznania się z ofertą Sprzedawcy jest każdorazowo wykonywana na indywidualne żądanie Klienta. Klient może w każdej chwili rozpocząć i zakończyć korzystanie z usługi. Wyjście ze strony internetowej na której znajduje się Panel sprzedaży oznacza rezygnację ze świadczenia przedmiotowej usługi przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.

§5.

 

Zawieranie umów kupna i sposób zapłaty

  1. W celu dokonania zamówienia należy dokonać wyboru Oferty specjalnej lub Ofert specjalnych dostępnych w Panelu sprzedaży, określić ich ilość, wybrać ew. dodatkowe parametry wymagane w formularzu, zaakceptować niniejszy Regulamin, Politykę Prywatności oraz Regulamin Świadczenia Usług Sprzedawcy podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o pojawiające się na stronie komunikaty lub informacje. W celu realizacji zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających ich realizację, które w Panelu sprzedaży wskazane są jako pola wymagane.
  2. Całkowita wartość zamówienia i ostateczna cena zamówienia znajdują się w podsumowaniu płatności jest widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia przez Klienta.
  3. Po kliknięciu w przycisk „Przejdź do płatności” nastąpi przekierowanie Klienta do systemu płatności internetowych celem dokonania zapłaty za zamówienie. Klient dokonuje płatności za pośrednictwem Systemu płatności online i aby jej dokonać, musi zaakceptować postanowienia Regulaminu Systemu płatności online.
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest System płatności online. Dostępne są szybkie przelewy internetowe oraz formy płatności następujących kart:
    ● Visa
    ● Visa Electron
    ● MasterCard
    ● MasterCard Electronic
    ● Maestro
  5. W momencie przekierowania Klienta do systemu płatności internetowej, powinien on niezwłocznie zainicjować zapłatę za Zamówienie. Jeśli System płatności online nie odnotuje płatności za zamówienie w określonym czasie, zamówione usługi wracają do puli dostępnych usług, a jeśli pieniądze wpłyną po tym czasie, zostaną automatycznie zwrócone do Klienta. W celu ponownego zamówienia Ofert specjalnych należy wypełnić na nowo formularz zamówienia i wykonać płatność.
  6. Klient, który dokona skutecznej zapłaty, zawiera umowę sprzedaży. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest otrzymanie Oferty specjalnej na adres e-mail podany w formularzu Panelu sprzedaży.
  7. Oferta specjalna stanowi dowód zakupu.
  8. Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny za zakupioną Ofertę specjalną, w przypadku zamówienia kilku sztuk, ceny poszczególnych Ofert specjalnych sumuje się. Łączna cena, jest podana w wypełnianym przez Klienta formularzu zamówienia. Po dokonanym przez klienta wyborze sposobu płatności i ew. dostawy zostanie on poinformowany o łącznej cenie zamówienia wraz z uwzględnieniem ewentualnych kosztów dostawy (podsumowanie), przed potwierdzeniem przez niego zamówienia.
  9. Ceny usług podawane są w złotych polskich. Sprzedawca podaje do wiadomości Klienta cenę brutto. Cena brutto zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
  10. Sprzedawca spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu realizację uprawnień — korzystania z usługi, w terminie i na warunkach oznaczonych podczas zakupu i w Ofercie specjalnej a także na warunkach Regulaminu Świadczenia Usług Sprzedawcy o ile ten Regulamin Świadczenia Usług Sprzedawcy został wskazany podczas zakupu.
  11. Błędnie podane dane w formularzu Klient może zgłosić Sprzedawcy celem ich skorygowania wysyłając wiadomość e-mailową na adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży.
  12. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mailowego Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży.
  13. Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za podanie przez Klienta danych błędnych lub nieprawdziwych.

 

§6.

 

Odstąpienie od umowy

  1. Dla Ofert specjalnych, dla których oznaczony jest konkretny dzień lub okres świadczenia usługi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu pieniędzy. Wynika to z art. 38 pkt 12) ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014, poz. 827).
  2. Jeśli pkt. 1 nie ma zastosowania oraz jeżeli:
    a. Oferta specjalna nie została wykorzystana przez Klienta,
    b. data realizacji Oferty specjalnej nie została jeszcze przekroczona,
    w ciągu 14 dni od zakupu Oferty specjalnej Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, zawiadamiając o tym Sprzedawcę pisemnie poprzez wiadomość email na adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży. Zgłoszenie powinno zawierać Ofertę specjalną, która jest przedmiotem zwrotu.
  3. O ile zwrot jest możliwy, zwrot płatności dla Klienta jest dokonywany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, drogą elektroniczną przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient do zakupu Oferty specjalnej.
  4. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę, wskazując ważną przyczynę. W tym celu niezwłocznie pisemnie poinformuje Klienta o zaistniałym fakcie na adres email, który użyty był do nabycia Oferty specjalnej i zaproponuje zamianę na równoważn  usługę lub zwrot pieniędzy. O ile Klienta nie zgodzi się na zamianę, Sprzedawca zwróci do 7 dni od poinformowania Klienta o rozwiązaniu umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące Oferty specjalnej, której dotyczy umowa.

 

§7.

 

Reklamacje, Rękojmia za wady

  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby usługi objęte Ofertą specjalną były świadczone bez wad i zgodnie z opisem usługi.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami albo Przedsiębiorcami korzystającymi z praw przysługujących konsumentowi rękojmia zostaje wyłączona.
  3. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w zakresie niedotrzymania warunków umowy ze Sprzedawcą.
  4. Reklamacje należy kierować pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży, Zgłoszenie powinno zawierać Ofertę specjalną, której dotyczy reklamacja. Do reklamacji należy dołączyć opis zaistniałej sytuacji.
  5. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać natychmiast po zaistnieniu podstawy do jej zgłoszenia.
  6. Każdą pisemnie zgłoszona wola reklamacji będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia doręczenia.
  7. W przypadku braków w reklamacji (np. braku dołączenia Oferty specjalnej) Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  8. Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio w przypadku reklamacji usługi Świadczonej drogą elektroniczną. W takim przypadku Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

 

§8.

 

Spory

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów wynikających lub związanych: ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na podstawie niniejszego Regulaminu powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem; lub z umowa zawartą na odległość pomiędzy ww. Stronami zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo dla Sprzedawcy.
  2. W przypadku sporów z udziałem Konsumenta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może zwrócić się o interwencję rzecznika praw lub skorzystać z mediacji (o ile na nią — mediację – Sprzedawca wyrazi zgodę), Dostęp do ww. procedur jest opisany w polskim Kodeksie postępowania cywilnego oraz Ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. Sprzedawca informuje, iż na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

 

§9.

 

Postanowienia końcowe

  1. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia całego niniejszego Regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Kodeks cywilny, Ustawa o Świadczeniu usług drogą elektroniczną i Ustawa o prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich wskazania i umieszczenia w Panelu sprzedaży. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się poprzedni regulamin (obowiązujący w chwili zawarcia umowy, zatem zmiana regulaminu nie będzie dotyczyć umów, które zostały wcześniej zawarte).
  4. Sprzedawca wskazuje, iż nie wprowadził u siebie Kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt. 5 Ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2017.2070 t.j).Regulamin obowiązuje od dnia 20.06.2022

Data aktualizacji:27.06.2022

Szukaj

+48 600 380 741