REGULAMIN SPRZEDAŻY USŁUG
Postanowienia wstępne
- Sprzedawcą jest:
a. Nazwa firmy: Klinika Kaczyńscy Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
b. Adres firmy: ul. Aluzyjnej 1A, 03-149 Warszawa
c. NIP: 5242887937 - Ze sprzedawcą można kontaktować się:
a. pod adresem email: recepcja@kaczynscyclinic.pl
b. pod adresem: ul. Aluzyjnej 1A, 03-149 Warszawa - Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze Sprzedawcą umów na odległość – sprzedaży wybranych usług w cenach specjalnych. Regulamin określa w szczególności prawa i obowiązki Stron, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem serwisu internetowego, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie treści Regulaminu.
§1.
Definicje
- Klient – osoba fizyczna (w tym również Konsument), która ukończyła co najmniej 16 rok życia, przy czym w przypadku nie osiągnięcia pełnoletności, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – Podmiot sprzedający możliwość skorzystania z usługi w obiekcie usługowym. Dane rejestrowe i kontaktowe do Sprzedawcy widoczne są w Panelu sprzedaży, tuż pod przyciskiem finalizacji zamówienia.
- Oferta specjalna – potwierdzenie zawarcia umowy na skorzystanie z usługi (np. usługa medyczna, kosmetologiczna itd.) zawartej ze Sprzedawcą, w określonym lub do określonego w Ofercie specjalnej terminie, w godzinach i datach otwarcia podmiotu leczniczego i o ile jest to wyraźnie wskazane podczas zakupu i w Ofercie specjalnej, po uprzedniej rezerwacji terminu. W przypadku braku informacji w Ofercie specjalnej dotyczącej liczby osób, jakie mogą jednorazowo skorzystać z usług, Oferta specjalna upoważnia do skorzystania z usług przez jedną osobę.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy na odległość za pośrednictwem Panelu sprzedaży, określające rodzaj i liczbę Ofert specjalnych.
- System płatności online – Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013.
- Panel sprzedaży – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na odległość ze Sprzedawcą, znajdujących się w serwisie internetowym Sprzedawcy.
§2.
Informacje ogólne wskazujące sposób skorzystania z oferty
- Sprzedawca świadczy stacjonarne usługi medyczne w podmiocie leczniczym w oparciu o Regulamin Świadczenia Usług oraz Cennik dostępny na stronie www Sprzedawcy.
- Sprzedawca z wykorzystaniem sklepu internetowego oferuje swoje wybrane usługi w cenach specjalnych (np. w związku z wykonaniem usługi w określonej porze dnia lub określonym dniu tygodnia) zwane Ofertami specjalnymi.
- Oferta specjalna obejmuje usługę medyczną wykonaną w siedzibie Sprzedawcy i składającą się z:
a. oceny wskazań oraz wykluczenia przeciwskazań do wykonania zakupionej usługi medycznej;
b. przekazania informacji o przebiegu zabiegu oraz o postępowaniu pozabiegowym;
c. podpisania świadomej zgody na zabieg;
d. wykonania usługi medycznej z należytą starannością. - Oferta specjalna może zawierać jeden zabieg lub pakiet zabiegów.
- Oferta specjalna nie obejmuje konsultacji lekarskiej niezwiązanej z zakupioną usługą a wybrane oferty specjalne mogą nie obejmować znieczulenia. W przypadku, gdy Klient będzie oczekiwał wykonania znieczulenia lub dodatkowej konsultacji, usługa taka będzie dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem Sprzedawcy.
- Klient korzystając z Oferty specjalnej jednocześnie potwierdza, że otrzymał informację od Sprzedawcy, że efekty wykonanego zabiegu mogą się różnić w zależności od stanu skóry, wieku i trybu życia oraz żę dla uzyskania optymalnych rezultatów niezbędne jest wykonanie serii zabiegów.
- Oferty specjalne są ograniczone w czasie. Klient korzystający z Oferty specjalnej na jeden zabieg jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że w przypadku chęci wykonania serii zabiegów, przy braku w danym okresie Oferty specjalnej na dany zabieg, usługa wykonania kolejnych zabiegów będzie w cenie zgodnej z Cennikiem Sprzedawcy. Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności produktów/usług oferowanych w Ofertach specjalnych.
- Klient korzystający z Oferty Specjalnej w dniu zabiegu – z pominięciem procedury opisanej w par. 6 – może zmienić rodzaj zabiegu na każdy inny znajdujący się w ofercie Sprzedawcy pod warunkiem dopłaty różnicy w cenie zabiegu do ceny podanej w Cenniku lub może wybrać inną Ofertę specjalną o ile jest ona dostępna w sklepie internetowym w dniu zabiegu. W przypadku ceny wyższej nowej Oferty specjalnej, Klient zobowiązuje się do dopłaty różnicy. W przypadku, gdy cena nowej Oferty specjalnej będzie niższa, różnica w cenie nie będzie zwracana przez Sprzedawcę, na co Klient wyraża zgodę.
- Klient w celu wykonania zabiegu w cenie Oferty specjalnej rezerwuje termin wizyty telefonicznie pod nr +48 600 380 741 lub mailem recepcja@kaczynscyclinic.pl. Ze względu na możliwość ograniczonej ilości wolnych terminów, Klient przyjmuje do wiadomości, że realizacja zabiegów zakupionych w Ofercie specjalnej będzie możliwa w terminie 7-14 dni od dnia zakupu a zabiegi wykonywane będą w godzinach pracy kliniki. Wcześniejsze wykonanie zabiegu będzie uzależnione od dostępności wolnych terminów. W przypadku nie stawienia się na zabieg w umówionym terminie lub odwołania/przełożenia wizyty w terminie krótszym niż 48 godzin od terminu umówionej wizyty, Klient będzie zobowiązany zapłacić opłatę rezerwacyjną w kwocie 50 PLN za wyznaczenie nowego terminu wizyty.
§3.
Rodzaje, zakres i warunki świadczenie usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca świadczy następującą usługi za pomocą Panelu sprzedaży:
● usługa umożliwiająca zapoznanie się z ofertą Sprzedawcy,
● usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez klienta Oferty specjalnej,
● usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mailowy Oferty specjalnej. - Wymagania techniczne dotyczące korzystania z usług dostępnych poprzez Panel sprzedaży, są następujące: połączenie z siecią Internet; przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia Klienta dokumentów hipertekstowych udostępnionych w sieci Internet z włączoną obsługa języka Java Script: Google Chrome / Google Chrome Mobile w wersji 63 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 52 lub nowszej, Opera w wersji 58 lub nowszej i Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej lub lub innej przeglądarki kompatybilnej; posiadanie aktualnego, czynnego prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
§4.
Zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
- Rozpoczęcie przez Klienta korzystania z usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dostępnych poprzez Panel sprzedaży bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. W przypadku zakończenia przez Klienta korzystania z usług udostępnionych przy pomocy Panelu sprzedaży, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń z chwilą opuszczenia Panelu sprzedaży, z wyłączeniem usługi przesłania na adres email Oferty specjalnej, która zostaje zakończona po przesłaniu Oferty specjalnej na wskazany przez Klienta adres e-mail.
- Możliwość korzystania z usług: usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez Klienta Oferty specjalnej, usługa przestania na podany przez Klienta adres e-mail Oferty specjalnej, uzależniona jest od złożenia zamówienia na Ofertę specjalną, zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 4.
- Usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mail Oferty specjalnej następuje po zawarciu umowy sprzedaży Oferty specjalnej. Usługę umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie Oferty specjalnej Klient może rozpocząć i zakończyć w każdej chwili. Możliwość korzystania z bezpłatnej usługi: usługa umożliwiająca zapoznania się z ofertą Sprzedawcy jest każdorazowo wykonywana na indywidualne żądanie Klienta. Klient może w każdej chwili rozpocząć i zakończyć korzystanie z usługi. Wyjście ze strony internetowej na której znajduje się Panel sprzedaży oznacza rezygnację ze świadczenia przedmiotowej usługi przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
§5.
Zawieranie umów kupna i sposób zapłaty
- W celu dokonania zamówienia należy dokonać wyboru Oferty specjalnej lub Ofert specjalnych dostępnych w Panelu sprzedaży, określić ich ilość, wybrać ew. dodatkowe parametry wymagane w formularzu, zaakceptować niniejszy Regulamin, Politykę Prywatności oraz Regulamin Świadczenia Usług Sprzedawcy podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o pojawiające się na stronie komunikaty lub informacje. W celu realizacji zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających ich realizację, które w Panelu sprzedaży wskazane są jako pola wymagane.
- Całkowita wartość zamówienia i ostateczna cena zamówienia znajdują się w podsumowaniu płatności jest widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia przez Klienta.
- Po kliknięciu w przycisk „Przejdź do płatności” nastąpi przekierowanie Klienta do systemu płatności internetowych celem dokonania zapłaty za zamówienie. Klient dokonuje płatności za pośrednictwem Systemu płatności online i aby jej dokonać, musi zaakceptować postanowienia Regulaminu Systemu płatności online.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest System płatności online. Dostępne są szybkie przelewy internetowe oraz formy płatności następujących kart:
● Visa
● Visa Electron
● MasterCard
● MasterCard Electronic
● Maestro - W momencie przekierowania Klienta do systemu płatności internetowej, powinien on niezwłocznie zainicjować zapłatę za Zamówienie. Jeśli System płatności online nie odnotuje płatności za zamówienie w określonym czasie, zamówione usługi wracają do puli dostępnych usług, a jeśli pieniądze wpłyną po tym czasie, zostaną automatycznie zwrócone do Klienta. W celu ponownego zamówienia Ofert specjalnych należy wypełnić na nowo formularz zamówienia i wykonać płatność.
- Klient, który dokona skutecznej zapłaty, zawiera umowę sprzedaży. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest otrzymanie Oferty specjalnej na adres e-mail podany w formularzu Panelu sprzedaży.
- Oferta specjalna stanowi dowód zakupu.
- Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny za zakupioną Ofertę specjalną, w przypadku zamówienia kilku sztuk, ceny poszczególnych Ofert specjalnych sumuje się. Łączna cena, jest podana w wypełnianym przez Klienta formularzu zamówienia. Po dokonanym przez klienta wyborze sposobu płatności i ew. dostawy zostanie on poinformowany o łącznej cenie zamówienia wraz z uwzględnieniem ewentualnych kosztów dostawy (podsumowanie), przed potwierdzeniem przez niego zamówienia.
- Ceny usług podawane są w złotych polskich. Sprzedawca podaje do wiadomości Klienta cenę brutto. Cena brutto zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Sprzedawca spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu realizację uprawnień — korzystania z usługi, w terminie i na warunkach oznaczonych podczas zakupu i w Ofercie specjalnej a także na warunkach Regulaminu Świadczenia Usług Sprzedawcy o ile ten Regulamin Świadczenia Usług Sprzedawcy został wskazany podczas zakupu.
- Błędnie podane dane w formularzu Klient może zgłosić Sprzedawcy celem ich skorygowania wysyłając wiadomość e-mailową na adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mailowego Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży.
- Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za podanie przez Klienta danych błędnych lub nieprawdziwych.
§6.
Odstąpienie od umowy
- Dla Ofert specjalnych, dla których oznaczony jest konkretny dzień lub okres świadczenia usługi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu pieniędzy. Wynika to z art. 38 pkt 12) ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014, poz. 827).
- Jeśli pkt. 1 nie ma zastosowania oraz jeżeli:
a. Oferta specjalna nie została wykorzystana przez Klienta,
b. data realizacji Oferty specjalnej nie została jeszcze przekroczona,
w ciągu 14 dni od zakupu Oferty specjalnej Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, zawiadamiając o tym Sprzedawcę pisemnie poprzez wiadomość email na adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży. Zgłoszenie powinno zawierać Ofertę specjalną, która jest przedmiotem zwrotu. - O ile zwrot jest możliwy, zwrot płatności dla Klienta jest dokonywany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, drogą elektroniczną przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient do zakupu Oferty specjalnej.
- Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę, wskazując ważną przyczynę. W tym celu niezwłocznie pisemnie poinformuje Klienta o zaistniałym fakcie na adres email, który użyty był do nabycia Oferty specjalnej i zaproponuje zamianę na równoważn usługę lub zwrot pieniędzy. O ile Klienta nie zgodzi się na zamianę, Sprzedawca zwróci do 7 dni od poinformowania Klienta o rozwiązaniu umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące Oferty specjalnej, której dotyczy umowa.
§7.
Reklamacje, Rękojmia za wady
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby usługi objęte Ofertą specjalną były świadczone bez wad i zgodnie z opisem usługi.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami albo Przedsiębiorcami korzystającymi z praw przysługujących konsumentowi rękojmia zostaje wyłączona.
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w zakresie niedotrzymania warunków umowy ze Sprzedawcą.
- Reklamacje należy kierować pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży, Zgłoszenie powinno zawierać Ofertę specjalną, której dotyczy reklamacja. Do reklamacji należy dołączyć opis zaistniałej sytuacji.
- Wszelkie reklamacje należy zgłaszać natychmiast po zaistnieniu podstawy do jej zgłoszenia.
- Każdą pisemnie zgłoszona wola reklamacji będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia doręczenia.
- W przypadku braków w reklamacji (np. braku dołączenia Oferty specjalnej) Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio w przypadku reklamacji usługi Świadczonej drogą elektroniczną. W takim przypadku Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
§8.
Spory
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów wynikających lub związanych: ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na podstawie niniejszego Regulaminu powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem; lub z umowa zawartą na odległość pomiędzy ww. Stronami zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo dla Sprzedawcy.
- W przypadku sporów z udziałem Konsumenta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może zwrócić się o interwencję rzecznika praw lub skorzystać z mediacji (o ile na nią — mediację – Sprzedawca wyrazi zgodę), Dostęp do ww. procedur jest opisany w polskim Kodeksie postępowania cywilnego oraz Ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. Sprzedawca informuje, iż na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
§9.
Postanowienia końcowe
- Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia całego niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Kodeks cywilny, Ustawa o Świadczeniu usług drogą elektroniczną i Ustawa o prawach konsumenta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich wskazania i umieszczenia w Panelu sprzedaży. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się poprzedni regulamin (obowiązujący w chwili zawarcia umowy, zatem zmiana regulaminu nie będzie dotyczyć umów, które zostały wcześniej zawarte).
- Sprzedawca wskazuje, iż nie wprowadził u siebie Kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt. 5 Ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2017.2070 t.j).Regulamin obowiązuje od dnia 20.06.2022