PRZEBARWIENIA

Dbasz o siebie, zależy Ci na doskonałej cerze, niestety przeszkadzają Ci Twoje przebarwienia. Wcześniejsze próby ich usunięcia zakończyły się niepowodzeniem.

Najwyższy czas wziąć sprawy w swoje ręce, rozjaśnić skórę i pozbyć się przebarwień.

PRZYWRÓĆ CERZE ZDROWY KOLORYT

Pozbądź się wreszcie swojego problemu.

PRZEBARWIENIA – TWÓJ PROBLEM

To popularny problem estetyczny objawiający się w postaci brązowych plam na skórze. Przyczyny występowania przebarwień nie są do końca znane. Niestety są wśród nas osoby które mają do tego predyspozycje.

Najczęściej pojawiają się one u osób intensywnie korzystających ze słońca ale też są wynikiem zmian hormonalnych. Do powstania przebarwień przyczyniają się także niektóre leki (zawsze czytaj ulotki przyjmowanych przez siebie leków) oraz zioła.

PRZEBARWIENIA –  NASZE ROZWIĄZANIA

To częsty problem naszych pacjentów. Zanim zaczniemy leczenie, musimy wspólnie zastanowić się jaką terapię wybrać, dostosowując ją do trybu życia, aktywności zawodowych i pory roku.

Na przykład latem będziemy wybierać takie metody, które nie będą zwiększały ryzyka powstania nowych przebarwień.  Laser CO2 – idealne rozwiązanie w okresie jesienno-zimowym słabo sprawdzi się latem.

Zatem co wybrać?

Peelinigi chemiczne – zimą wybierzemy bardziej agresywne, wiosną i latem te bardziej łagodne, które można stosować za to częściej.

Laser CO2 – silne efekty leczenia ale tylko możemy wykonywać nim zabiegi w sezonie jesienno-zimowym i wczesną wiosną. W okresie letnim laser CO2 jest przeciwskazany. Zatem jaki laser można wykonać latem? U osoby, która unika słońca i jest zdyscyplinowanym pacjentem, można wykonać laser PLEASE. To erbowi-yagowy laser nazywany „zimnym laserem”, który nie ma działania foto termicznego, zatem lepiej sprawdzi się w okresie letnim.

Dermapen – urządzenie wynalezione w Australii, stosowane tam przez cały rok, będzie dobrą alternatywą lasera CO2 latem.

Mezoterapia – koktajle z substancjami aktywnymi, hamującymi działanie melanocytów również świetnie się sprawdzają. Można je podać igłą (klasyczna mezoterapia) lub za pomocą urządzenia Plazma BT.

Po zabiegach, nie zapominajmy o terapii pozabiegowej, czyli o stosowaniu kremów z filtrem SPF50+ oraz kremów hamujących melanocyty .

Masz przebarwienia? –  w Kaczyńscy Clinic wiemy jak można Ci pomóc

Zapraszamy na konsultacje do naszych specjalistów.

Wybierz rozwiązanie Twojego problemu

PEELINGI CHEMICZNE