LASER DIODOWY – SKUTECZNY I KOMFORTOWY

LASER DIODOWY - SKUTECZNY I KOMFORTOWY

LASER DIODOWY – SKUTECZNY I KOMFORTOWY

Golenie włosów maszynką nie daje tak pozytywnych efektów w usuwaniu owłosienia  jak depilacja laserowa, która jest bardziej skuteczna, bezbolesna i nieinwazyjna. Szczególnie kiedy korzystamy z laseroterapii innowacyjnym laserem diodowym, który wyprzedza konkurencję o lata. Poznaj laser diodowy – skuteczny i komfortowy sposób na niechciane owłosienie.

Jak pozbyć się niechcianego owłosienia

w klinice medycyny estetycznej?

Najlepszym sposobem na depilację jest zabieg z udziałem nowoczesnego lasera diodowego, który został wyprodukowany przez hiszpańską firmę Cocon Medical. Jest to najnowocześniejsze urządzenie high technology, które przede wszystkim wyróżnia się najwyższą mocą szczytową – 4800 W wśród laserów diodowych. Atutem lasera jest duża chłodząca głowica zapewniająca stałą temperaturę, a także komfort zabiegu dla pacjenta. Dzięki głowicy w ruchu zabieg laserem depilacja laserowa jest wykonywany z pewnością szybciej od innych laserów. Dzięki dużej powierzchni aplikatora można uzyskać także większą moc w obszarze zabiegowym. Zabieg laserem diodowym gwarantuje również bezbolesną i komfortową procedurę bez ryzyka poparzenia skóry. Warto dodać, że zabieg epilacji laserowej jest przeznaczony dla kobiet i mężczyzn. Za pomocą lasera diodowego do depilacji można skutecznie usuwać włosy z okolic pach, brody, wąsika, bikini, łydek, ud, ramion, klatki piersiowej, a również pośladków i pleców.

Wskazania do zabiegu laserem diodowym

• niechciane owłosienie w rożnych partiach ciała
  • zapalenie mieszka włosowego
  • wrażliwa skóra, na której powstają podrażnienia podczas golenia maszynką
  • wrastające włoski

Przeciwwskazania do depilacji laserowej

• przyjmowanie antybiotyków, hormonów czy sterydów
  • stosowanie leków i ziół światłouczulających
  • przyjmowanie retinoidów (niezbędna jest 6 miesięczna przerwa między zakończeniem terapii, a przeprowadzeniem zabiegu depilacji laserowej)
  • nadciśnienie
  • aktywne nowotwory
  • epilepsja
  • zmiany bakteryjne lub wirusowe w miejscu depilacji
  • bielactwo
  • łuszczyca
  • zmiany alergiczne w obszarze zabiegowym
  • cukrzyca
  • choroby autoimmunologiczne (RZS, toczeń rumieniowaty)
  • otwarte rany
  • wstawiony rozrusznik serca
  • wszczepiony defibrylator
  • świeża opalenizna
  • ciąża i laktacja
  • depilacja woskiem lub pęsetą na 2 tygodnie przed zabiegiem

Laser diodowy – skuteczny i komfortowy

Przebieg zabiegu epilacji laserowej

Zabieg laserem diodowym do depilacji rozpoczyna się od wywiadu lekarskiego i odrzucenia ewentualnych przeciwwskazań. Następnie, po dopuszczeniu pacjenta do zabiegu epilacji laserowej, kosmetolog nakłada na ciało żel i zaczyna zabieg, przykładając głowicę lasera w miejsce występowania włosów. Dzięki równomiernemu rozkładowi temperatury w tkankach ryzyko oparzeń jest prawie zerowe, a system chłodzenia lasera ochrania skórę przed przegrzaniem. Przed rozpoczęciem pełnego zabiegu laserem diodowym do depilacji kosmetolog wykonuje próbę laserową, która pozwoli wyeliminować u pacjenta nieprawidłową reakcję na światło.

Data aktualizacji: 29.06.2023