JAK POZBYĆ SIĘ PAJĄCZKÓW NA NOGACH?

jak pozbyć się pajączków na nogach

JAK POZBYĆ SIĘ PAJĄCZKÓW NA NOGACH?

Pajączki na nogach to inaczej teleangiektazje, które mogą znajdować się także w różnych partiach ciała. Ten defekt estetyczny można usunąć bez skalpela laserem Nd-YAG Q-switched w klinice medycyny estetycznej, który jest synonimem innowacyjności i bezpieczeństwa. W artykule dowiemy się jak pozbyć się pajączków na nogach za pomocą zabiegu laseroterapii.

Czym są teleangiektazje?

Teleangiektazje to rozszerzone naczynia o czerwonej barwie (inaczej pajączki naczyniowe), które są rodzajem zaburzeń krążenia żylnego. Ta przypadłość częściej występuje u kobiet, dosięgając od 40 do 50% populacji.

Przyczyną teleangiektazji na nogach może być niewydolność żył sieciowych, żylaków czy przetok tętniczo-żylnych. Do innych przyczyn zaliczamy uwarunkowania genetyczne lub menopauzę, ciążę czy też stosowanie antykoncepcji. Teleangiektazje mogą pojawiać się na całej powierzchni lub wybranej partii ciała. Dolegliwości towarzyszy często obrzęk tkanek lub mrowienie, drętwienie czy zmiany temperatury skóry.

Jak pozbyć się pajączków na nogach?

Laseroterapia na pajączki na nogach

Laseroterapię najczęściej rekomenduje się na problem teleangiektazji, czyli pajączków na nogach. Aby terapia była skuteczna, warto udać się do rekomendowanej i renomowanej kliniki medycyny estetycznej, posiadającej doświadczony personel lekarski i innowacyjny sprzęt. Zabieg zamykania naczynek na nogach wykonywany jest laserem nd-yag Q-switch, który jest ikoną technologii i innowacyjności. Leczenie teleangiektazji laserem neodymowo-yagowym Q-switch przynosi szybkie i zadowalające efekty dla pacjenta. Laser q-switch efekty jest wyposażony w głowicę neodymowo-yagową. Głowica ta produkuje monochromatyczne światło i wyróżnia się długim czasem pulsowania. Dzięki odpowiedniej długości fali w laserze q-switch efekty dochodzi do penetracji wewnątrz tkanek i szybkiej absorpcji w zakresie wody i hemoglobiny. Laser posiada wysoką energię i emituje fale o długości – 532 i 1064 nm. Za sprawą systemu chłodzącego używanego w laseroterapii dochodzi do redukcji bodźca termicznego zabiegu, co ogranicza destrukcyjne działanie na tkanki.

Skuteczność laseroterapii

Dzięki wysokiej skuteczności, laser Nd-yag usuwa bez śladu. Eliminuje on przyczynę gromadzenia się naczyń krwionośnych, nie uszkadzając przy tym zdrowych naczyń. Zabieg jest bezbolesny i komfortowy dla pacjenta. Laserowe zamykanie naczynek nie pozostawia blizn i redukuje ryzyko powikłań. Ilość zabiegów dopasowuje się indywidualnie do potrzeb pacjenta. Aby osiągnąć pełny efekt terapeutyczny należy przeprowadzić serię zabiegów w odstępie 3-4 tygodni.

Poznaj również żółty laser naczyniowy.

Data aktualizacji:01.07.2023