PLEXR

WSKAZANIA
  • Lifting okolicy oka (nieinwazyjna blefaroplastyka)
  • Lifting dolnej części twarzy
  • Leczenie głębokich zmarszczek wokół oczu
  • Leczenie głębokich zmarszczek wokół ust (zmarszczki palacza)
  • Usuwanie zmian skórnych (brodawki, włókniaki, kurzajki)
  • Leczenie rozstępów i blizn

PLEXR jest generatorem plazmy, który wytwarza kontrolowaną i celowaną mikro wiązkę plazmy, dzięki jonizacji gazów zawartych w powietrzu. Plazma tworzy się między końcówką urządzenia i skórą pacjenta dzięki niewielkiemu łukowi elektrycznemu, który w kontrolowany sposób zdolny jest do sublimacji naskórka i obkurczania skóry w miejscu jego działania, co skutkuje uniesieniem powiek i efektem „otwarcia oka”.

PRZEBIEG ZABIEGU

Przed wykonaniem zabiegu pacjent jest znieczulany za pomocą kremu znieczulającego, dzięki czemu zabieg jest bezbolesny. Zabieg polega na punktowym wytworzeniu kontrolowanej wiązki plazmy pomiędzy skórą pacjenta a urządzeniem. Wiązka plazmy powoduje natychmiastowe odparowanie i napięcie skóry. Lekarz wykonuje wiele niedużych punktów w odległości ok. 0,5 mm jeden od drugiego. Każdy z tych uzyskanych punktów powoduje sublimację powierzchownych korneocytów bez uszkadzania warstwy podstawnej skóry właściwej.

W przeciwieństwie do innych technik zastosowana w PLEXR plazma nie wywołuje stanu zapalnego otaczających tkanek, PLEXR nie powoduje krwawienia i martwicy sąsiednich tkanek.

Po zabiegu na skórze widoczne są niewielkie punkciki (strupki), które utrzymują się 5-7 dni, można je zakryć podkładem do makijażu (są wtedy niewidoczne). Drugiego i trzeciego dnia może wystąpić niewielki obrzęk okolicy poddanej zabiegowi.

EFEKTY
  • Uniesienie i korekcja powiek
  • Niechirurgiczny lifting okolicy oka
  • Likwidacja zmarszczek wokół oczu i ust
  • Usunięcie zmian skórnych
  • Likwidacja rozstępów i blizn
PRZECIWWSKAZANIA
  • Ciąża
  • Choroby nowotworowe
  • Aktywne choroby autoimmunologiczne
  • Choroby zapalne skóry bakteryjne i wirusowe (np. aktywna opryszczka)
  • Choroby zaburzające proces gojenia (np. niewyrównana cukrzyca)

W Kaczyńscy Clinic uzyskasz od naszych ekspertów szczegółowe informacje na temat wskazań i przeciwwskazań do zabiegu.

Umów się już dziś na bezpłatną* konsultację w Kaczyńscy Clinic!

*konsultacja bezpłatna w przypadku wykonania zabiegu podczas tej samej wizyty.