PROFHILO

WSKAZANIA
  • Utracony owal twarzy i opadnięte policzki („chomiki”)
  • Zmarszczki pionowe i poziome twarzy
  • Utracona objętość i zwiotczenie skóry
  • Brak napięcia i elastyczności skóry
  • Poprawa wyglądu skóry twarzy

PROFHILO to najnowszy zabieg przeciwdziałający zwiotczeniu skóry i starzeniu się twarzy. PROFHILO ma niespotykane do tej pory maksymalnie skumulowane zalety wyselekcjonowanego naturalnego kwasu hialuronowego o stężeniu aż 64mg w jednej dawce, a dzięki nowej generacji sieciowaniu – stabilizacji termicznej nie ma wad chemicznie sieciowanego kwasu hialuronowego.

Profhilo został nagrodzony w 2015 r. przez Francuski AMEC za innowacyjność i absolutną nowość w świecie medycyny estetycznej. PROFHILO® to ultranowoczesny instrument do odmładzania skóry.

Składa się ze Stabilizowanych Kompleksów Hybrydowych HA o najwyższym z dostępnych na świecie stężeniu aż 64mg: 32mg L-HA (HA o niskiej masie cząsteczkowej), których działanie skutkuje uruchomieniem kaskady naprawczej, regeneracyjnej skóry, oraz 32mg H-HA (HA o wysokiej masie cząsteczkowej), które są głównym komponentem rusztowania skóry i gęstości ECM matrixu (extracellular matrix). Dzięki tym cząsteczkom uzyskujemy efekt wypełniający i plastyczny efekt modelujący. Bioremodeling PROFHILO® to innowacyjny koncept zabiegów odmładzających, który neutralizuje wiotkość skóry. PROFHILO® to nowa skuteczna metoda odmładzania.

PRZEBIEG ZABIEGU

Zabieg Profhilo wykonywany jest techniką BAP (Beauty Aesthetic Points) to pięć specjalnie opracowanych Bio Estetycznych Punktów iniekcji na twarzy, które pozwalają na pełniejsze zatrzymanie procesu starzenia. Zostały wybrane przez badaczy IBSA w odpowiedniej odległości od struktur żylnych i dużych gałęzi nerwowych w celu zminimalizowania ryzyka powstawania krwiaków, siniaków, ucisku lub bólu podczas iniekcji.

Technika BAP zarezerwowana do iniekcji preparatu PROFHILO zapewnia doskonałą dyfuzję preparatu i nadaje odpowiedni efekt rusztowania i wysmuklenia twarzy.

Dla maksymalnego komfortu zabieg wymaga nakłuć jedynie w 5 punktach każdej strony twarzy.

W celu kompleksowego odmłodzenia skóry najczęściej wystarczają 2 zabiegi, w odstępie 30 dni.

W niektórych przypadkach przy bardzo złym stanie skóry zalecane jest wykonanie dodatkowo jednego zabiegu po dwóch miesiącach od ostatniego zabiegu.

Widoczne efekty utrzymują się najczęściej około 1-1,5 roku.

W celu dodatkowego wzmocnienia efektu należy wykonać 1-2 zabiegi przypominające rocznie.

EFEKTY
  • Odmłodzenie i poprawa wyglądu skóry
  • Likwidacja „chomików”
  • Przywrócenie utraconego konturu i profilu twarzy
  • Neutralizacja zwiotczenia skóry
  • Wygładzenie zmarszczek
  • Wysmuklenie rysów twarzy
  • Odżywienie komórek skórnych
  • Poprawa jakości i jędrności skóry
  • Redukcja, wygładzenie i wypełnienie zmarszczek
  • Nawilżenie, napięcie i stymulacja skóry
  • Nadanie biorewolumetrii
PRZECIWWSKAZANIA
  • Nie należy wstrzykiwać w obszary leczone w ciągu 2 tygodni od daty procedury wstępnej.
  • Toksyna botulinowa: dwa tygodnie wcześniej
  • Mikrodermabrazja, złuszczanie chemiczne, IPL: 1-2 tygodnie przed lub po leczeniu
  • Laser frakcyjny: 3-4 tygodnie odstępu
  • Leczenie nie powinno być podjęte w krótkim odstępie czasu po innych rutynowych procedurach medycznych (m.in. szczepienie ochronne)
  • Zabiegi stomatologiczne: co najmniej 2 tygodnie przed
  • Nadwrażliwość na kwas hialuronowy
  • Choroby nowotworowe
  • Ciąża, karmienie piersią
  • Zaburzenia krzepnięcia krwi
  • Skłonność do powstawania blizn przerostowych
  • Opryszczka i inne wirusowe, grzybicze i bakteryjne infekcje skóry, a także stany zapalne,
  • Alergia, uczulenie na składniki zawarte w preparatach lub środkach przeciwbólowych i znieczulających
  • Niewyrównana cukrzyca
  • Choroby autoimmunologiczne

W Kaczyńscy Clinic uzyskasz od naszych ekspertów szczegółowe informacje na temat wskazań i przeciwwskazań do zabiegu.

Umów się już dziś na bezpłatną* konsultację w Kaczyńscy Clinic!

*konsultacja bezpłatna w przypadku wykonania zabiegu podczas tej samej wizyty.