PLASMA BT

WSKAZANIA
  • Lifting okolicy oka (nieinwazyjna blefaroplastyka)
  • Lifting dolnej części twarzy
  • Leczenie głębokich zmarszczek wokół oczu
  • Leczenie głębokich zmarszczek wokół ust (zmarszczki palacza)
  • Leczenie blizn, zmian trądzikowych
  • Usuwanie zmian skórnych (brodawki, włókniaki, kurzajki)
  • Leczenie zapalenia skóry*
  • Szybsze gojenie ran*
  • Poprawa absorpcji środków aktywnych*

Plasma BT to chronione 4 patentami  innowacyjne urządzenie medyczne, wykorzystujące ciśnienie atmosferyczne do generacji mikro wiązki plazmy. Jako jedyne na rynku jest ono wyposażone w igłę chirurgiczną z dystanserem co wpływa na poprawę precyzji zabiegu i skrócenie czasu gojenia . Urządzenie wykorzystuje  technologię „F-DBD” tworząc  – w wyniku jonizacji  tlenu i azotu  – przyjazną dla Pacjenta plazmę, którą można efektywnie i bezpiecznie wykorzystywać w zabiegach.

Technologia może być efektywnie wykorzystywana w różnorakich problemach skórnych, ponieważ oddziałuje na trądzik, blizny poprzez wytworzenie sublimacji na powierzchni skóry nie wpływając na komórki.

Dzięki zastosowaniu dystansera plazma oddziałuje na skórę z większa precyzją, co minimalizuje ryzyko PIH (Post Inflammatory Hyperpigmentation). PIH po zabiegu Plasma BT jest wyraźnie mniejszy i lepiej kontrolowany w porównaniu do innych istniejących urządzeń.

PRZEBIEG ZABIEGU

Przed wykonaniem zabiegu pacjent jest znieczulany za pomocą kremu znieczulającego, dzięki czemu zabieg jest bezbolesny. Zabieg polega na punktowym wytworzeniu kontrolowanej wiązki plazmy pomiędzy skórą pacjenta, a urządzeniem. Wiązka plazmy powoduje natychmiastowe odparowanie i napięcie skóry. Lekarz wykonuje wiele niedużych punktów w odległości ok. 0,5 mm jeden od drugiego. Każdy z tych uzyskanych punktów powoduje sublimację powierzchownych korneocytów bez uszkadzania warstwy podstawnej skóry właściwej.

Wytwarzana plazma nie wywołuje stanu zapalnego otaczających tkanek, nie powoduje krwawienia i martwicy sąsiednich tkanek.

Po zabiegu na skórze widoczne są niewielkie punkciki (strupki), które utrzymują się 3-5 dni, można je zakryć podkładem do makijażu (są wtedy niewidoczne). Drugiego i trzeciego dnia może wystąpić niewielki obrzęk okolicy poddanej zabiegowi.

EFEKTY
  • Uniesienie i korekcja powiek
  • Niechirurgiczny lifting okolicy oka
  • Likwidacja zmarszczek wokół oczu i ust
  • Likwidacja rozstępów i blizn
PRZECIWWSKAZANIA
  • Ciąża
  • Choroby nowotworowe
  • Aktywne choroby autoimmunologiczne
  • Choroby zapalne skóry bakteryjne i wirusowe (np. aktywna opryszczka)
  • Choroby zaburzające proces gojenia (np. niewyrównana cukrzyca)

*Plasma Shower, dostępne wkrótce.

W Kaczyńscy Clinic uzyskasz od naszych ekspertów szczegółowe informacje na temat wskazań i przeciwwskazań do zabiegu.

Umów się już dziś na bezpłatną* konsultację w Kaczyńscy Clinic!

*konsultacja bezpłatna w przypadku wykonania zabiegu podczas tej samej wizyty.